20 June 2009

...kesekian kalinya aku ada mood meng-update blog...

Update 1: Belajar

semenjak minggu lepas dan sebenarnya minggu2 sebelum ini (lately) aku seakan semakin belajar melupakan Mr. A. Selamat tinggal zaman batu. Aku akan memulakan hidup baru dengan happy dan gumbira. kerana aku tahu..aku KUAT HADAPI SEMUA INI...(cuma before this aku terlampau ikut kata hati)

Update 2: Opis Baru


Gambar opis lama yang aku sempat ambil




ini plak gmbr opis baru time baru pindah last week.



Gmbar2 ni gmbr2 opis baru kami. kecik jak bah opis kami.bukan company besar pun lagipun cukupla untuk tampung 4 orang staff office.nampak ndak berubah kan.sebab semua ni taste Hj. Bahar.suka betul carpet warna kelabu dinding putih. sabar jak la..nasib baik pintu yg macam catur tu ndak di catnya putih terus.gila cam dalam gua batu kapur....



Update 3 : Ninong open table



Minggu lepas, ninong open table d Yum2...ndak tau mimpi apa dia ni. petang ahad lepas cam biasa kami lepak d tangga rumah c bech (biasalah gadis kampung..lepak di tangga rumah orang tunggu jodoh datang...haha..bullshit!!)...tetb diorg cakap malam ni ninong open table tapi dia ndak makan?? aku heran..apa kes??? rupanya dia skrg dalam pantang makan berminyak dan makanan2 yang sensitif kulit ni...sbb time d kk dia wat treatment muka dia.malu sial orang yang belanja ndak makan tapi kita makan seperti kita bayar sendiri..tetapi memandangkan aku pun lapar sbb pagi tu pindah opis..so aku on jak..sanggup tu kosongkan perut mau tunggu jam. kami begerak jam 7 lbh ndak silap.biasalah janji melayu.




Update 4: Dinner without Nadzirah


hahaha..jan marah Cik Nadzirah. Khamis malam jumaat yang lepas kami p makan sana Cafe@7..tapi kali ni without Cik Nadzirah. hahahhahaha.....


Update 5: Sayang Bro Jason @ Bro Jason sayang aku (hahah..konpom Cik Nadzirah marah baca ni update)

kemarin Pn. Samsiah tepon time aku mau balik rumah.baru turun dari opis dan tengah panaskan enjin. Pn. Samsiah bagitau Hj. Bahar dapat hadiah handphone Nokia N97 baru dari Bro Jason sempena Hari Bapa..gila..aku pun belum beli hadiah..tapi kira oklah bah kan kalau baju Quiksilver yang aku beli d KL hari tu dikira sebagai hadiah...Thanks God he likes it. bapak aku memang berjiwa muda.U ROCK DAD!!..ini baju quiksilver kedua yang aku beli untuk dia.last time aku beli untuk dia time raya.hahaha...mesti orang igt aku belikan untuk boyfriend padahal untuk bapakku.hahahahah....gila berjiwa muda bapaku.yang membuatkan aku happay gila babi sebenarnya...Bro Jason siap wasiatkan HP N96 Hj. Bahar untuk aku. hahahahahaha...Cik Nadzirah konpom jeles. Hj. Bahar ok jak dengan syarat aku bagi hp LG ku dengan Cik Nadzirah. aku ndak kisah.yang penting aku dapat N96 tu. sekarang ni aku ndak sabar tunggu Hj.Bahar balik dr KK.2nd hand ndak 2nd hand yang penting aku dapat N96.huhuhu...kalau harap aku beli sendiri..HARAM!!!

No comments:

Post a Comment