28 June 2009

...manusia yang tidak tetap pendirian....

aku rasa aku sudah jadi manusia yang tidak tetap pendirian. dalam masa kurang satu jam aku sudah buat 3 keputusan yang berlainan. sekejap mau p kenduri...sekejap mau p beriadah... sekejap malas mau p (sebenarnya untuk tidak menyakitkan mana2 pihak dan hati aku sendiri)... jadi aku buat keputusan muktamad... aku mau siapkan kerja rumah dulu sebab besok Pn. Samsiah balik dari KK. Kalau dia balik tgk rumah dia berantakan.. kompon dia membebel...antara ayat :

" macam mana mau kawin kalau begini.rumah berhamburan. ndak menyapu... bla..bla.. bla..."

jadi sebelum ayat2 hikmat "macam mana mau kawin" tu keluar... baik aku setelkan awal. haha.. skrg ni pun tgh tunggu kain habis di cuci oleh en. mesin basuh...hahha... pasni mau menyapu lagi... aku rasa hari ni aku jadi suri rumah..kalau ada calon2 mak mertua yang tgk aku hari ni.. konpom besok jugak diorg dtg meminang aku untuk jadikan menantu diorg... hahah.. perasan sungguh anak Hj. Bahar ni...



nota kaki tangan dan mulut: Mr.X...suruh mak anda datang meminang sekarang... nanti mak jiran aku yang datang meminang.. kempunan kau ...

No comments:

Post a Comment