04 June 2009

...trip to keyhell..

aku heran.lately aku jarang blogging.ndaktau kenapa.mebe aku sudah kehabisan idea atau sudah tidak ada benda2 menarik berlaku lately.sekarang ni aku berada di rumah. bukan aku ndak p kerja.aku kerja tapi mebe tengahari baru masuk opis.kejap lagi aku mau p pasar untuk belikan sedikit buah tangan untuk kawan2 di keyhell.ndak tau mau belikan apa tapi yang pasti amplang tetap akan menjadi buah tangan untuk mereka2. barang2 untuk malam ini sudah siap packing. tapi yang lucu aku lepa beli ubat gigi dan shampoo kecik.so kena beli lepas ni.ada pulak nanti aku berus gigi tanpa ubat gigi.


flight aku malam ni.Hj. Bahar marah sebab aku beli tiket malam. sebab aku sampai kl lebih kurang kul 12.dan mbe smpi central lebih kurang 00.45.ampun eda.menyusahkan.baru aku sedar aku sudah menyusahkan ramai pihak hanya disebabkan aku mau beli tiket murah(punya kedekut ko rina). doakan aku semoga selamat ya.


aku betul2 berharap semoga sekembalinya aku dari keyhell ni aku akan dapat sesuatu. i mean aku perlukan putunjukMU YA ALLAH. sebab aku ndaktau kenapa lately aku jadi betul2 rindu dengan Mr.A.sampaikan terbawa dalam mimpi.walaupun mimpi itu hanya mainan tidur tapi aku rasa mimpi itu hadir disebabkan aku terlalu memikirkan pasal dia. beri aku petunjukMU. walaupun aku sedar KAU sudah memberikan satu petunjuk kepada aku yang mana aku sendiri takut untuk mentafsir petunjuk itu samada ia adalah petunjuk positif atau negatif,tapi aku bersyukur atas petunjuk itu. walaupun sebenarnya aku mengharapkan itu adalah petunjuk POSITIF.semoga ia seperti yang aku fikirkan.


apa pun yang akan berlaku kelak,almost 5 days bersama geng KAFU akan aku gunakan untuk enjoy dan shopping(i love shopping). habiskan duit yang ada. untuk trip akan datang... belakang cerita.yang penting.... KITA ENJOY DULU!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment