25 June 2009

...home alone...

last date aku post entri ialah pada 20/06/09.. itu pun aku ndak tau penyakit apa yang melanda aku smpi aku rajin menhupdate blog aku. hari ni 25/06/09...GAJI SIALLLL!!!!.... hahahaha.... aku pun ndak tau aku mimpi ngeri apa semalam sampai pagi ini aku rajin hupdate blog. mimpi di cium putera katak kali..( ehh...bukan aku ka yang patut cium putera katak tu.. budus!!!) ....


sbnrnya aku bangun pagi2 buta ni sebab semlm Hj. Bahar suruh aku bangunkan dia sebab flight dia p kk kul 8 suku which means aku "HOME ALONE"...yalah...selasa lepas Pn. Samsiah p KK...jadi sekarang ni aku sendiri... hahaha...terus banyak aktiviti meliarkan diri aku terfikir malam ni..malam ni jak la sebab esok Hj. Bahar balik.


semalam kami berempat menjadi gadis kampung yang boleh dapat anugerah "BEST GADIS KAMPUNG OF THE YEAR" sebab masing2 hanya lepak di rumah dan tidur awal...gila awal sial... semua ini di sebabkan aktiviti kami yang lately mengalakahkan kesibukan seorang perdana menteri. apa tidaknya... ndak kira pagi..ndak kira sore...ndak kita tghr.. ndak kira malam... bejalan jak kerja kami.ada jak aktiviti kami.biuasalah... selagi bujang (dan hidup pura2 bujang....)... enjoy adalah satu kemestian... hidup kalau banyak duit pun... tapi sunyi sepi... ndak guna.... kalau asyik kerja kumpul duit tapi ndakda life...duit yang di kumpul tu belum tentu lagi boleh di bawak mati... memang la simpan duit tu amalan mulia..tapi.. kenala bagi dengan enjoy2 sikit bah...kan...kan... duit boleh cari..tapi kalau kepuasan ni susah sikit... nanti mati kempunan lagi bahaya....


erm..apa lagi ya... oh ya...aku menjadi manusia paling sibuk pada hari isnin lepas..sibuk menguruskan sapa yang mau join aku p tgk Transformers 2 -Revenge of the Fallen.. aku punya semangat sampaikan ada yang ndak percaya T2 main hari selasa sedangkan suma orang tahu T2 main on 24th June...tp knp aku mau p tgk 23rd... ish..diorg ni dasar ndak updated betul la.. kalau aku bawak tu ikut jak la..aku punya info di jamin 100% betul. hahah...akhirnya kami p jgk 23 haribulan tu hari. tengok show 10.45pm sebab abang man si Bech mau tgk lmbt. aku ok jak. diorg lain pun ok. memandangkan aku ngn si mala di sponsor oleh abang man...kami on jak. malam tu kami p ber7. mala & omek (kapel ok), ninong,jelan, bech & abang man, dan aku. si cal(kawan yang aku kenal dari c beben[ i never mentioned bout these names before kan.. nanti aku cerita sapa mereka]).. dia datang ngn 2 org kawannya. yang aku tau nama satu orang tu jak..namanya kikin.tapi aku pun ndak tau dia sapa . aku kenal namanya dari diorg si ninong. c beben sombong...malar main badminton..tapi ndak juak kurus2 ku tgk..menelefon jam 11.30.. bgs ndak payah.. mcm 1/8 sudah tu muvee main. hahah...


preview filem plak.. bagi aku T2 boleh tahan best.dan lucu. aku suka walaupun time bab perang di padang pasir tu aku sedikit tertidur sbb macam boring sikit or mebe aku penat. ndak kira..nanti aku mau p tgk sekali lagi yang pastinya aku akan berikan 200% perhatian aku...apa pun kepada yang belum tengok p la tengok. berbaloi RM10..heheh...(mengasi kaya orang putih jak aku ni)..
apa lagi aku mau crita ni ya... ya ampun..baru aku ingat.. entri cerita kawin kak long masih draft..bila la agaknya datang mood aku untuk menyempurnakan entri itu..bukan apa..panjang betul.hahahah.... sorry kak long.


oklah.aku mau off sudah. mau tgk apa yang boleh di kerjakan di dapur memandangkan aku sekarang HOME ALONE!!...hahah....malam ni habislah aku kerjakan kereta Hj.Bahar ni... huahauha... sorry dad... bosan la naik si kereta kecik...hikhikhik....

No comments:

Post a Comment