19 April 2010

...aku tau aku cute...

gambar ni time darjah enam.time penyampaian hadiah kalau ndak silap. actaully gambar ni aku curik dari FB si Hasnindah(yg pakai tudung putih tu). Aku yang hujung sebelah kiri.yang tengah2 tu si biskut meri (Nuraini Bedu Rahim) dan yang paling kanan Hasnindah Aminuddin.aku pun ndak sure aku no berapa time ni. karang aku cakap no 1... salap pulak..huaahuaahua...tapi yang pasti... aku naik stage ambil hadiah. lelaki itu adalah cikgu irwan. aku pun ndak tau dimana cikgu tu sekarang. aku baru add FB dia tapi ndakda pulak bertanya kabar. hurmm...biarlah.aku mengaku aku adalah sangat cute masa zaman sekolah rendah sebab aku ndak pernah berambut panjang. seingat aku, aku mula berambut panjang masa tingakatan dua...so since aku kecik sampai aku tingakatan dua rambut aku adalah berfesyen seperti yang terdapat didalam gambar. lucu jugak first time nampak gambar ni.aku pun ndak ingat pasal kewujudan gambar ni. apapun thanks to Hasnindah sebab mengingatkan aku wajah aku masa zaman kanak2 riang dahulu.




nota kaki tangan dan mulut: aku masi ingat lagi time kem motivasi darjah enam...si zemtu cakap dia keteguran..terus cikgu(adoii...apa nama tu cikgu yang gumuk2 aaaa??)...cikgu tu tanya macam mana dia tegur kamu... hai..hello..apa kabar?? glurrp!!!

No comments:

Post a Comment