30 April 2010

... i thought you loved me...

HUrmmmm.... aku heran... kenapa kita mesti gaduh.seminggu sekali mesti gaduh. aku heran... salah aku ka??? atau salah kau??? kadang2 aku rasa aku yang bersalah... tapi kau pun salah jugak. entah la.. kadang2 aku rasa menyesal jatuh cinta dengan kau.. tapi aku sudah terlanjur sayang. entah sampai bila kita harus gaduh2 begini... mungkinakah sudah sampai masananya aku harus selingkuh???? tapi sumpah demi Allah.. aku ndak pandai untuk mebahagi kasih aku. Kalau aku pandai... dari dulu aku sudah buat. bukan mau cakap aku baik sebab setia pada kau tapi aku takut pada hukum ALLAH... "WHAT U DID U GET BACK"... sebab itu aku ndak pernah ada niat sedikit pun. aku tau kau jugak baik. kau tidak pernah selingkuh. aku tau itu. tapi mungkin semua itu tidak cukup dalam sesebuah hubungan. KESERASIAN yang kita tidak ada. Ya..itu yang kurang dalam hubungan kita. Tapi aku ndak patut salahkan kau 100%. Aku mengaku aku pun salah jugak. tapi... kalau aku boleh terima buruk baik kau.. kenapa kau tidak berusaha terima aku... seadanya... mungkin salah aku kerana jatuh cinta pada kau ketika aku baru putus dengan someone last time. bukan niat aku menyamakan kau dengan dia. but HE IS JUST A PERFECT GUY. Aku tidak mintak kau jadi dia.. kerana bagi aku tidak ada seorang pun yang mampu ganti dia di dalam hati aku. Aku tau aku berdosa menyayangi dia dikala aku tidak berhak mencintai dia lagi... tapi.. apakan daya..aku cuma manusia biasa. HE TOOK MY HEART AWAY... MY WHOLE HEART... frankly speak... yang ada untuk kau tika ini adalah sisa2 cinta yang dia tinggalkan yang mana aku pernah berharap yang kau dapat gantikan sisa2 itu menjadi segumpal cinta baru... tapi kau gagal. Aku dan dia tidak mungkin akan bersatu lagi..NEVER. Sebab itu kini aku hanya ada kamu...yang mana aku harap kamu dapat kembalikan hati aku yang dia curi...PLEASE!!!!Entahlah... hanya ALLAH yang tahu dan aku berserah pada takdirnya. buatlah apa kau mau buat. lakukanlah apa yang kau rasa kau mau lakukan. itu hak kau. Yang pasti.... aku hanya mampu berdoa... semoga AKU MENJADI MANUSIA BERHATI BATU suatu masa nanti. AMIN!!!

No comments: