09 April 2010

...all the cakes are done...

Betul pepatah orang putih ada cakap... " dont judge a book by its cover"... begitu la kejadiannya dengan kek yang aku dan si bech buat. rupanya sangat la tidak menyelerakan..tapi sekali rasa.. pansti anda ingin lagi. seingat aku...26tahun 1 bulan aku hidup di bumi Allah ni... inilah kali pertama aku buat cake...KALI PERTAMA... tapi...I DID IT EXECELLENT!!! aku kurang pakar bab2 buat cake ni...tapi..kalau bab buat dessert and kuih2 raya..small matter....tutup mata aku boleh buat.selama ini yang pakar dalam membuat kek ni adalah adik aku... tapi memandangkan aku buat kek ni khas untuk harijadinya...ndakkan la mau suruh dia buat. so aku dan si bech pun usaha sendiri.ndak sangka kami berjaya.. hurmm....nanti besok aku upload hasilnya k...


No comments:

Post a Comment