11 April 2010

...kenapa aku lebih suka duduk rumah hujung2 minggu begini...

tajuk tu bah...panjang betul... hihihi... berbalik pada tajuk entri ini... Kenapa aku lebih suka duduk rumah pada hujung2 minggu begini... sebabnya adalah kerana... aku lebih rela lepak di rumah sambil online layan facebook dan baca blog kawan2 berbanding dengan keluar ke bandar dalam keadaan cuaca yang sangat panas...YA...SANGAT PANAS!!!! biarlah orang cakap aku ni ndak pandai bersosial..... biarlah.. aku ndak kisah... yang penting... aku happy dengan kehidupan aku begini... lagipun.. salah satu lagi sebab aku jarang keluar rumah... sebab ndakda orang yang aku mau bawak untuk dating... hikhikhik... ialahkan... Mr. BF nun jauh di semenanjung Malaysia... lagipun kalau ada Mr. BF pun kami memang jarang kuar dating... hikhik... tetap jugak bagi aku yang terbaik dan terbest adalah lepak di rumah....




nota kaki tangan dan mulut: home sweet home.......

No comments:

Post a Comment