01 September 2010

...bachelorette party...

Last monday, kami - aku, dD,Yuli,Sam ada buat bachelorette party for asni... hurmmmm not really party la... aish... ndak bagus plak party2 di bulan Ramadhan yang mulia ni kan... it's more like gathering la....sebab Insyallah dia akan berkahwin bulan depan.... ehh... skrg sudah September kan...so... lebih tepat akan berkahwin bulan ini... tarikh???? dia sendiri belum pasti... wth... gilak ni anak.. mau kawin tapi tarikh belum confirm... tp no worries la.. makcik dia mak andam so tiada plak hal ndak da mak andam untuk majlis dia...

Kami punya gathering ni pun bersempena c dD yang balik bercuti sempena Ramadhan.. perghh ni la orang gomen... cuti sempena Ramadhan pun ada jgk kan... aku time kerja ngn private company dulu... jgn harap... cuti raya pun syukur2 kalau dapat.... sekarang lain cerita la... ndak di bagi cuti pun aku cuti... :D... opss... sudah menyimpang... back to the story.... kami berbuka d Restoran Sri Pantai.... konon2 ada buffet ramadhan... aku pun ndak pernah berbuka di sana or to be exact this is my 2nd time berbuka di luar sbb aku lebih prefer berbuka di rumah.... so aku folo jak la mana2 tmpt yang kawan2 aku bawak... bawah ni ada la beberapa gmbr yang kami ambil guna kamera c dD... biasalah c kawan kan ada kamera canggih... mau harap sony pink aku tu.... adeideidei... semangat ambil gmbr pun ndakda... tapi aku sayang that camera ok... RM 1.4k aku beli pakai duit ASB aku... hahahaha...

Ini Cikgu Samsidar... balik sekolah terus ambil c dD...

Ini adalah cik dD... bercuti sempena Ramadhan... perghhh orang gomen orang gomen...

Ini aku bersama inner baru yang comel... walaupun melekat di muka dan membuatkan muka aku nampak bulat... biarlah.. aku ndak kisah apa orang cakap janji aku selesa...

Plan selepas itu adalah jalan2 round bandar Tawau... singgah Vincci untuk tgk2.. mau beli?? haram... aku sudah ada 3 pasang kasut for raya... 1 kasut time kazen aku kawin hr tu... baru pakai sekali 2... dan 2 pasang adik aku belikan time dia shopping raya d KK last week...

Puan Sam mengexplain ke Puan wannabe Asni

si dD yang kini semakin ayu...tp mengaku rock..:P

mana si Asni?? si asni menjaga keayuaan sebelum menjadi pengantin...

aku pun lupa apa yang c dD explain ni...

Orang sibuk tgk cincin kawin aku ngan c yuli sibuk begambar2...

dalam hati : gila...harga cincin 9k... mau sama harga hantaran... gilak~~~~

super duper betrep....padahal sumpah... mati hidup balik pun aku ndakkan beli cinciin harga 9k..

Si yuli menyebok..yg penting begambar..

Lepas dari tengok cincin tu si Asni mintak izin mau balik. biasalah kalau darah manis ni mesti mau balik awal... eh..chop2...c asni memang anak emak... umur 26 tahun pun masih lagi ndak boleh balik lambat... padahal sah2 keluar ngan kami.... kalau balik pun sure kena hantar sampai dpn rumah... tp apa boleh buat...the one and only girl in family (if im not mistaken)...

apa pun... aku doakan semoga kau bahagia ke anak cucu wahai ASNI AMIRUDDIN.... satu lagi mengikut jejak langkah c Sam.. tinggal aku, dD ngan c Yuli... mari kita tunggu turn siapa next...:D



nota kaki tangan dan mulut: gambar ehsan dari kamera dD ... memori kad c yuli...





No comments:

Post a Comment