25 September 2010

...rezeki...owhhh rezeki...


Aku balik kerja dalam keadaan sangat malas2 kerana keadaan selepas hujan sangatlah menggoda mata untuk tidur.. tiba2 mata aku jadi segar bugar tatkala terlihat RM 50. REZEKI~~~ ingatkan cuma RM 50 ... sekali pungut... ada 3 keping daaaa... hahaha.. aku sudah target itu mesti duit bapak aku or sis aku... tp aku saja kasi kena dorang dulu... simpan dulu. tanya adik aku... dia cakap bukan dia...SAH...bapak aku... tapi beliau sendiri ndak sedar or ndak perasan. so.. tiada sebab aku untuk bagi beliau...ha ha ha ha (ketawa setan).. tapi aku bukanlah ketandusan duit pun biarpun tatkala ini cek gaji belum clear malah belum kenak sign pun... so... dont worry bapak...aku akan pulangkan... tapi aku tax rm 50 ya buat dinner malam ini... miakakaakka~~



nota kaki tangan dan mulut : asika aku ambil jak duit tu...bukan ada pemilik sah pun...??

No comments:

Post a Comment