21 September 2010

...still bulan Syawal kan...

So, maknanya aku still boleh buat entri pasal raya kan... masih belum terlambatkan... bukannya apa... hari2 sebelum ni aku rasa macam malas mau update blog ni..mungkin too busy..mungkin atau memang aku malas update...apapun aku mau jugak buat entri pasal2 raya aku tahun ni. orang lain sudah buat time first raya..aku plak baru mau buat selepas 11 Syawal berlalu dan Syawal ke 12 pun hampir melabuhkan tirainya....

1 Syawal
(Lokasi Pengambaran: rumah nenek)

1: aku posing di pagi raya... Raya pertama aku berjubah... ya..aku berjubah... yang mana jubah itu sebenarnya aku beli untuk bawak pergi umrah hari tu... tapi memandangkan aku rasa jubah itu agak kemodenan... ndak jadi bawak..at last guna guna untuk raya....
2: si fifi berposing dengan anak buahnya si nabila..dua2 pantang jumpa kamera..
3: si mika yang comel... MUAH...
4: aku dan mika ..
5: My sis, me, and fifi..
6: Perawan sudah anak buah ku ni tau...


1: Fifi, Nabila, Acai & Lason (Nadz)
2:Aqil dan Abg Bon
3: Ibunda ku adalah yang berbaju purple
4: perawan bersama ibu2...
5: anduk bah...salah satu ahli baru dalam family kami... Aqil.. eh..aku lupa nama betul dia..panjang betul...abangnya Aqil Asyil Abiyi...
6: hah...ni si Akil Asyil Abiyi.. adik dia aku lupa aqil apa... :D


2 Syawal
(lokasi pengambaran: Rumah Haji. Bahar)

1: aku dan Ashraf
2:Mikail - wajib bah ni ambil gmbr si comel ini.
3: Adam - 2 tahun sekali balik Sabah
4:Fifi - Pantang jumpa kamera
5: Nadz dan mikail
6: Ah Tong - tuan punya kamera

1: Inan n Family
2: Makcik Miah menolong di dapur...
3: apalah yang dibualkan nenekku dan makcik2ku...
4:Uwak bersama cucunya...
5: Nabila.Mira.Izul
6: Fatin dan si Nabila

1: Uwak ( makcik aku paling sulung) bersama cucunya
2:Ah Tong.Nadz.Icad - boleh sudah kamu jadi model majalah lama..
3: Pakcik Jamil.Abg Jrul.Ashraf - Pakcik Jamil ni ndak mau tgk kamera bah...
4:Nenenda bersama si Abg Bon
5: OMG
6: Again Abg Jrul.Adam



Aku rasa tahun ini kurang sikit melaram berbanding tahun2 lepas... apapun.. raya aku tahun ini tetap sama seperti tahun2 yang lepas jugak... tidak berapa meriah tapi tidak la jugak membosankan... apapun aku happy bila keluarga berkumpul...itu satu sebab kenapa aku suka HARI RAYA...




Nota kaki tangan dan mulut : Apa makna raya???


No comments:

Post a Comment