26 September 2010

... pencinta COLA...

Hadiah untuk pencinta COCA COLA...
aku saja mau share...
because sharing is caring kan..




gilak...ni belum lagi cerita yang COKE ni boleh dijadikan bahan untuk cuci tandas menghilangkan karat2 di mangkuk tandas.... PERGHHH~~


Nasib baik aku bukan pencinta sejati coca-cola dan minuman2 berkarbonat yang lainnya. Kalau aku ndak silap aku tinggalkan dunia minuman berkarbonat ni since aku form 4... time tu aku diet gila2 babeng sampaikan berat aku time tu 54kg.. oklah kan dengan ketinggian 159cm aku kan.. tapi itu dulu..sekarang...adeiii...malas mau fikir.. tapi aku bersyukur la..since tu aku jarang minum... bukan la ndak minum langsung... minum jugak kalau sudah ndak da choice...depends jugak la...gila ka kalau p beraya rumah orang bagi minuman berkarbonat ko plak p mintak fresh oren...itu sudah lebih nakkkk... tapi kalau ada pilihan aku memang tolak minuman bergas ni. aku lebih prefer green tea, twister oren (walaupun agak manis jugak) or air mineral. bukan apa.. badan aku ni cepat naik aku ndak mau gara2 kandungan gula dalam minuman2 tu boleh buat badan aku macam AN...simpang malaikat 44. Lagi satu... family aku ni ada keturunan kencing manis so aku kenalah hati2...



nota kaki tangan dan mulut : mau cari infor pasal cola yg dijadikan pencuci tandas plak...



No comments:

Post a Comment