04 January 2012

Adlin Aman Ramli Meroyan Di MFACE??????????

First and foremost aku mau bagitau aku sudah register MFACE wei. Ha ha ha. Dan tujuan aku join sebab adik aku cakap si Adlin meroyan di MFace time Final Maharajalawak Mega hari tu. So aku register la. Saja mau tengok apa yang dia royankan.






Bukti aku sudah register. Wehewwww!!!




Ok, berbalik kepada tajuk entri. Tujuan aku buat post ni bukan mau kutuk or condemn sesiapa pun. Bukan mau condemn si Adlin tu pun. Cuma aku rasa dia ni kadang-kadang bercakap ndak berasas bah. Apa lah yang dia dengki dengan si OSBON(yang menang tu). Rezeki orang lah. Ndak kisah la dia berdua ka bertiga ka. Cukup la kan RM 3k satu orang. Sudahlah ko salah kira. 3 x 3 = 9 rasanya. Ndak pernah pulak cikgu aku ajar 3 x 3 = 12. Marah/dengki punya pasal sampai salah darab . Kelakar ndak kelakar bukan kau yang tentukan. Kau tu peserta jugak. Bukan juri. Ko tiada hak untuk pertikaikan kekelakaran seseorang. Terima lah kenyataan yang kau tu ndak lawak pun. 











Bawah ni pulak sambungan dari kisah sakit hati dia di FB terhadap ORANG DAPUR tu. HAH! Kau rasa lah apa orang/peserta AF rasa bila kau macammmm bagus komen pesembahan mereka. Apa yang ko rasa itu lah yang diorang rasa. Kau rasa kau bagus tapi si Chef Wan komen kau teruk. RASAIN LO!!!



Moral of the story, JANGAN KOMEN ORANG KALAU KAU SENDIRI NDAK DAPAT TERIMA KUTUKAN DARI ORANG LAIN!!!!










Apapun mari layan video lawak dari JOZAN( team fave aku). Patutnya Jozan yang menang!!!!










p/s sekadar meluah!!

1 comment:

  1. Maybe dia meroyan sebab dia rasa dia patut menang kooottt. HEHEHE

    ReplyDelete