05 January 2012

Litang, 2012

Hari ni, pertama kali di tahun 2012 aku pergi ke Ladang Litang,LD. Ada kerja sikit mau di buat.




Ahhh! Malasnya drive. Mau drive almost 6 jam pergi balik adalah kerja yang amat membosakan. Jadi penumpang lagi bosan. So aku lebih memilih untuk jadi pemandu.




Tapi aku rasa hari ini agak lambat sedikit lah perjalanan kami memandangkan hari ini puan besar ikut. So ndak boleh drive ikut suka hati tengkorak kaki aku. Terpaksa drive mengikut had laju yang di tetapkan. Kalau melanggar had laju, kompom mendapat bebelan dari puan besar.




Kebiasaannya, aku gerak dari Tawau jam 6.30. Tapi kali ni jam 7 nanti baru gerak. Sebabnya, si udin terpaksa hantar anaknya pergi sekolah dulu. Ahh, mana2 lah. Yang pasti, hari ni akan bakal menelan 20 biji sepurulina sebagai pemberi semangat.





Bye.





P/s rajinnya aku blogging sambil baring-baring. Thanks HP.




No comments:

Post a Comment