29 January 2012

Hari Ahad Yang...

Happy Sunday people. Wah wah wah. Title memang dasar orang ndakda idea bah. Lately aku sibuk. Semalam tidur awal kesan dari kekenyangan makan nasi putih dan kari kerang tin. Pagi tadi awal-awal sudah menjadi pemandu nenek, uwak dan mamaku pergi ke pasar minggu Takada. Lepas hampir sejam round2 pasar minggu aku bawak mereka bertiga pergi ke Kedai Kopi Yuan-Yuan . Kedai wajib aku pergi tiap minggu. Sampai sana, terjumpa Angkasawan Negara. Tapi macam biasa lah. Aku kalau jumpa artis/selebriti aku memang selalu trep aku yang artis. So aku buat dunno jak. Lagi pun aku bukan spesis yang fila meroyan bila jumpa artis ni. Bagi aku diorang pun manusia biasa. Tiada yang special pun. Cuma kelebihan diorang adalah, mereka lebih terkenal dari aku. So tidak perlu lah meroyan bila jumpa. Relek-relek jak..


Note: bosan

No comments:

Post a Comment