22 January 2012

Selamat Tahun Naga 2012

Tiba-tiba mood meroyan hari ni. Tergerak hati mau blogging. Mood aku memang macam begini. Kadang-kadang datang, kadang-kadang pergi. Macam chipsmore, sekejap ada sekejap ndakda. 





Actually, sepanjang aku ndak blogging ni, aku bukan menghilang kemana pun. Cuma sedikit sibuk dengan aktiviti online shop ku. Syukurlah. Ada jugak la tambah wang poket sikit-sikit. Busy dengan facebook sampai terlupa blog online shop ni. Hari ni kena update sebab kebanyakannya SOLD OUT sudah tapi belum update. Pemalas bah. (^__*).






Aku dalam rangka menambah stok. Tapi pening mencari stok yang macam mana. Actually, aku baru mula, aku belum jumpa lagi target customer apa jenis yang macam mana. Yang tua ka, yang muda ka, yang sederhana ka. hurmm, pelan-pelan la. Tapi, aku sudah planning mau buka mini butik. Di rumah jak, still jual online, tp sesiapa yang mau tengok secara live boleh datang ke mini butik aku. Planning mau buat satu di tepi rumah ni ada tanah kosong. Hanya perancangan. Insyallah ada rezeki lebih aku buat la. Pelan-pelan orang cakap. Betul cakap si Lina Ramsah, kita akan jadi happy, bila barang yang kita jual tu, orang beli. Bila dapat duit tu. Biarpun aku bisnes kecil-kecilan tapi aku rasa kegembiraan itu. Jadi happy dan gian. Family aku memang lah jenis yang bisnes, tapi duitnya masuk dalam akaun syarikat, yang ni kita yang handle, memang best la pokoknya. Sebab tu sekarang ni aku planning mau buka mini butik. Mau buka butik di bandar, rasanya susah sikit. Online jugak yang best. Insyallah. Doakan saja ya. 






Berbalik kepada tajuk, actually aku mau wish HAPPY CHINESE NEW YEAR kepada semua orang-orang cina di luar sana. Nenek aku pun cina, tapi kami ndak celebrate CNY so kurang la angpau. ^__^. Aku berharap, ditahun baru ni, rezeki aku mencurah-curah. Berkat usaha aku dan dia. Itu yang aku harapkan. Semoga planning baikkk tahun ni berjalan seperti yang dirancang. Semua aku serahkan pada ALLAH. Apa yang pasti aku sudah usaha.













Nota kaki: Sila lawat onlineshop aku ya kawan-kawan. Boleh tengok-tengok mana yang berkenan ^___* http://kikishop11.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment