02 January 2012

Al-Kisah Euro 2012 : Tiada Tempat Untuk Torres Di Euro 2012 ????? Apa Cerita lagi ni????

Bangun pagi plan mau cuci baju, tapi si mama pulak sibuk menuci pakaian bapak. Hurmm terpaksa kensel. Apa tidak. penuh aku tengok jemuran tu. Habis tu baju aku mau sidai mana???




Terpaksalah aku masuk bilik buka laptop. Selesai belek-belek Twitter, aku buka Facebook. Dan aku jumpa ini di laman Facebook Berita Harian.










 Tapi sekadar gambar lah. Entah mana beritanya. Apa yang tertulis ialah



"Mungkin tiada tempat buat Torres di Euro 2012: del Bosque. Berita lanjut dapatkan akhbar Berita Harian hari ini."




Buka BH Online nda ada pulak ceritanya. Ish. kedekut betul la BH ni. Mau jugak suruh beli BH. Menyampah! 



Buka EURO 2012 punya web pun belum ada. Ini aku malas ni. Mau explore lebih² malas la pulak. Nanti lah aku search balik.



Apapun, aku memang nda sabar tunggu 08.06.2012 - 01.07.2012 ni. Kompom masa tidur berubah lagi. 



Apa harapanku, team pilihan aku dari dulu England-Spain akan menang. 



Aku peduli apa orang cakap England ayam. Spain Ayam. Aku tetap nda berubah. Dulu kini selamanya.




Sekian dan selamat pagi. Off jap. Mau p brekafast.




No comments:

Post a Comment