21 May 2013

Application BLOGGER Updated

Memandangkan aku tengah update semua application dalam hp tika dan detik ini dan dalam banyak-banyak yang aku updates tu, apps blogger saja yang sudah update, so aku pun mengupdate blog. Assalamualaikum dan salam Subuh semua. Suka la pulak updates baru untuk apps blogger ni. Boleh plak manage photo dan caption. Before this, kalau ada kamu tengok aku post gambar dan semua berada di bawah sekali, itu adalah apps lama blogger. Yang sudah update ni kita boleh susun gambar kita. Suka. Makin senanglah blogging guna hp. Siap boleh BOLD dan ITALIC perkataan pagi. Suka lah. Sekarang semua makin mudah. Guna hp pun semua boleh jadi.


Update tu update jugak, sedar ndak sedar 10 hari aku akan diijab kabulkan dan bertujar title ke PUAN.So lepas ni segala surat menyurat sila guna PUAN ok. Ha ha ha. Joking




Tengok gambar atas ni, sweet saja kan. In Sha Allah, sampai hembusan nafas terakhirku, akan aku abadikan hidupku untuk lelaki seorang ini. Siapapun dia, biar apapun kekurangannya, In Sha Allah, till Jannah.



Love,
rinadorina bahar




P/s baju nikah sudah siap sabtu lepas dan aku suka! Thanks aunty. 


1 comment: