23 May 2013

Seminggu Lagi

Ya seminggu lagi. Seminggu lagi dan aku sudah start busy sampai ndakda masa untuk update blog. Aku start cuti dari hari isnin dan dari hari isnin jugak la aku temankan mamak pergi beli barang-barang yang patut. Dari sekecil-kecil barang hinggalah sebesar-besar barang. Kira macam, belanja untuk item-item yang ndak boleh beli awal lah. 



Esok, acara gotong royong akan bermula . Dari kerja-kerja membersihkan sekitar rumah dan rumah abang bon. 



Aku pula, masih busy dengan hal-hal souviner, veil yang sudah berminggu belum siap sebab aku memang suka buat kerja last-last minit. Lain cerita lagi hantaran belum siap deco. Hebat kan aku. Tapi yang pasti, BAJU NIKAH SAYA SUDAH SIAP! wehun! Berbaloi. Berbaloi dengan harga kain dan berbaloi dengan upah jahit. Sekali seumur hidup. Tidak mengapalah. Asal berbaloi dan puan hati! 







Ok byr. Mau siap-siap mandi petang dan lepas maghrib sambung jahit veil. Souviner untuk VIP tunggu wedding crew datang malam ni. Kerah tenaga diorang kerana sudah start cuti sekolah.




LOVE,
rinadorina bahar




P/s semoga rajin update blog walaupun busy!

No comments:

Post a Comment