08 May 2013

rinaNzam Wedding Preparation : Part - DIY Doorgift ( Ribbons )

Semalam, sesi menampal sticker selesai hasil daripada bantuan cousins,niece dan kawan yang superb.  Kalau harap aku, sehari baru dapat dalam 500 doily paper. Selepas siap sesi menampal, wedding crews yang superb meneruskan upacara menggunting dan mengikat reben. 1000 pcs blue-yellow-pink ribbons harus disiapkan. Ya. Bersyukur kerana memiliki wedding crews yang sangat rajin. 




Sebenarnya aku pun ndak tahu dan tidak pasti berapakan percentage persiapan aku tika ini. Apa yang ada aku buat dulu. Mana yang rajin aku go on sendiri. So bila diorang free baru panggil diorang. So far, veil belum start tapi bahan-bahan sudah beli. Shawl, aku plan mau pakai white plain shawl. Tapi kena bincang dengan mak andam dulu. Malam ni baru mau pergi jumpa dia. 


Oh ya, button badge sudah siap. Kakak tu akan pos hari ni katanya. Kelmarin ndak sempat pos.I am so happy. Sekarang ni tengah tunggu custome made kasut nikah. Kakak tu cakap due siap dalam 2 hb May. Tapi sekarang sudah 7hb. Harap-harap dia ndak lupa kasut aku tu.



Love, 
rinadorina bahar



p/s mood menjahit sila muncul!!

No comments:

Post a Comment