25 May 2013

Kurang Seminggu Lagi

Assalamualaikum. Ahhh baru berkesempatan update blog. Sibuk la konon. Entah aku pun ndak tau apa perasaan aku sekarang. Ndakda jugak rasa nervous macam orang cerita tu. Aku pun hairan kenapa harus rasa nervous bagai. Kita buat benda baik bukan buat benda jahat dan sepatutnya rasa happy bukan rasa takut. Tapi mungkin aku belum rasa debaran itu datang, so boleh cakap lebih-lebih. 


Apa yang pastu bagi aku, detik-detik terakhir ni, aku cuma mau selesaikan benda-benda yang patut diselesaikan termasuklah sesi membersihkan sekeliling rumah. Nasib menjadi anak sulung perempuan dalam keluarga adalah seperti aku. Menguruskan hal perkahwinan sendiri. Tiada kakak dan tiada abang untuk menguruskan. Temankan mamak ke pasar untuk belanja, tugas aku. Bersihkan sekeliling rumah tugas aku.Tapi aku bersyukur punya ahli keluarga yang sentiasa membantu. Bersyukur atas bantuan mereka tugas aku kurang sedikit. Thank you semua!!!!



Love,
rinadorina bahar

P/s nanti sambung lagi




1 comment:

  1. dekat2 tuh rina, time ko suda tidak d suru kluar bilik tuh yg stress makin2, sbb sumanya d luar dr kawalan mu..haha..mcm aku dlu main arah2 dr bilik, tp nda kena peduli..

    ReplyDelete