09 May 2013

rinaNzam Wedding Preparation : Part - Guestbook oh Guestbook


Aku kalau bab-bab buat benda-benda yang DIY memang banyak idea. Hari ini muncul di kepala otak aku lagi untuk buat GUESTBOOK DIY dan In Sha Allah akan aku laksanakan hasrat untuk memiliki guestbook itu. AKAN!


Tapi sebagai seorang yang bernafsu bersar dalam bidang DIY ni, aku akan siapkan satu persatu. Al-maklum, banyak benda aku mau buat. Satu persatu akan aku jalankan. 


Semalam sudah sesi final design pelamin. Oh ya, pelamin aku adalah dari SHE'IZY BRIDAL. Bff adik aku. Orangnya muda lagi, so idea memang fresh. Macam aku cakap sebelum ni, aku ndak suka bunga-bunga ros besar gedabak tu. SOOOOOOOOOOOOOO not my taste. So semalam sudah discuss. Yang simple tapi menarik. Thanks Nong!


Malam ni mau sambung part ribbon sebab semalam aku cuti. Fuh! Ndak sabar mau siapkan almost 1000k doorgift. Harap-harap siap cepat so boleh handle benda lain.




Love,
rinadorina bahar


p/s kakak kasut cakap besok pos kasut nikah. Kakak badge cakap sudah pos badge. TQ semua!

2 comments:

  1. rajinnye awak ye....jemputla singgah olivedebot@blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Babe.. hantaran u diy x? Check page pamabearlilangel.. trays n accessory gile cun.. go check out their page n make your own hantaran..hihi

    ReplyDelete