04 September 2009

...11,12 & 13 Ramadhan...

11 Ramadhan ( 1 Sept 2009)

~ macam tiada apa yang menarik berlaku.
~cam biasa..pergi kerja balik kerja, buka puasa pastu p terawih pastu online(perghh...online tapi malas mau update blog)
~oh ya...tiba aku teringat... hbgn kembali pulih. ndak tau dari mana aku dapat kekuatan tiba2 aku boleh jadi tabah. dan secara rasminya aku mengishtiharkan bahawa bulan OGOS adalah bulan kesialan aku. sebabnya??? sepanjang bulan Ogos emosi aku betul2 nda stabil . jiwa kacau. sampaikan jerawat keluar dengan seenaknya.
~harap2 bulan 9 dan bersempena bulan ramadhan yang mulia ini aku di beri ketenangan dan kesabaran.


12 Ramadhan (2 sept 2009)

~kami berbuka puasa bersama2 staff Syarikat Sri Kabar di Hotel Promenade Tawau.
~ nda banyak pic yang aku ambil sebab ramai orang...(malu la pulak)
~gambar2 staff pun nda da sbb aku sibuk makan.
~time tu jugak aku terjumpa kawan lama berbuka di sana jugak. tapi dia dengan orang2 opis dia.
~balik jam 7 sebab aku belum sembahyang maghrib lagipun aku mau p terawih.
~some pics to share....

dalam kereta...sempat lagi...
Bapak & Mamaku...

my sister

sempat lagi begambar dalam tandas




Makanan dia ok..not bad.. berbaloi la jugak dengan harga RM 38 nett. tapi sbb bapaku member Promemade dapat discount 20%.


Sempat lagi kami beposing sementara tunggu lif




13 Ramadhan (3 sept 2009)


~aktiviti berbuka puasa bersama kawan2 @ KFC

sudah pasti gambar aku sendiri mesti ada..
aku dan ninong
bech,lason & mala


aku mau tunjukkan yang kami sebenarnya ber-6 (si Jelan malu ambil gambar konon)


satu2nya Restoran KFC yang ada jual Karipap...huhuhu

Sebelum

Selepas



~ balik dari KFC aku ngan ninong terus balik. mau p terawih. budak berempat tu p lagi bejalan. ndak tau p mana lagi diorng.
~ time di masjid tu ada kejadian lucu. ada satu makcik ni, dari kemarin lagi aku tgk dia ni macam ndak betul tapi aku nda mau la tuduh2 kan. sekalinya semalam baru sah yg makcik tu nda betul. aku ngn si ninong tgk jak gelagat makcik tu. dia sembahyang sunat 3 rakaat. mak aikk..baru tu kemarin, lepas jak 4 rakaat terawih kan ada baca doa.lepas baca doa tu dia p salam suma orang yang berdekatan ngn dia. pastu yang dia rasa dia nda sampai mau salam dia lambai jak. aduhh....sian jugak kadang2 aku tgk. makcik yang sembahyang sebelah aku cakap makcik tu orang cina masuk Islam. aku ndak tau la. nampak cam gila macam nda. apapun..semoga dia mendapat keberkatan dari ALLAH S.W.T.







nota kaki tangan dan mulut: masi menghitung hari...

No comments:

Post a Comment