12 September 2009

...21 Ramadhan (11 Sept 2009)...

~hari ini aku masuk opis kul 11 pagi...sebabnya...sebabnya aku tolong mamaku buat kuih tat...opss...lupa ambil gambar sebab lepas siap cetak aku terus pergi kerja. nasib baik adunan kali ni menjadi walaupun sedikit lembut.
~dalam jam 12.01 aku dapat panggilan telepon dari pejabat pos Tawau....yipppiee...posto sampai..
~lepak opis sampai jak 2 lebih..tup-tup mati karan..(again...)
~dengan kuasa veto sebagai assistant director dengan tanpa rasa bersalah terus balik.
~sebelum balik aku singgah pejabat pos untuk ambil posto aku..
~apa yang aku ambil kali ni...??? bukan shawl(tobat babe bulan ni....kalau ikut hati mau jugak beli shawl lagi...tapi ada benda lain aku mau beli for this raya...)....tadaaaaaa


~yes...COCOA COLLAGEN...aku baru try2 mau minum. aku tau pasal benda ni dari seorang pengunjug blog yang menjadi stokis.dari testimoni yang aku baca, minuman collagen ini dapat membaiki sel2 kulit...yes..aku tengah dalam usaha membaiki struktur kulit aku terutamanya pada tapak kaki...buat pertama kalinya aku tertarik dengan produk yang dijual melalui internet. hurrm...apa salahnya mencuba kan...lagipun produknya bukanlah mahal pun...baru RM60 untuk 3 kotak itu.setiap kotak ada 10 peket.minum sehari sepeket.so kira 3 kotak tu untuk sebulan la.aku baru mau try2 kalau ok mebe aku boleh jadikan sebagai minuman harian aku. aku nda tau kenapa aku tiba2 tertarik dengan minuman ini...hikhikhik....apapun tunggu sajalah hasilnya kelak.

~dalam jam 8 gitu kami pergi ke bandar...punyalah sesak bandar. mebe sebab orang gomen kan sudah gaji awal...sebab tu sesak bandar tu.

~lepas tu kami pegi makan steamboat di sin onn. banyak cabaran betul time mau p.aku ni sudahlah first time pegi tempat tu. kawan yang membawa pun nda tau jalan p sana. ya ampun diorg ni....

~pusing punya pusing...tepon kawan sana...tepon kawan sini...baru la dapat tempatnya.

~fuhh...kenyang gilak...serius kenyang....lagi2 sebelum p tu aku ada membuang sisa2 kehidupan so perut memang kosong...nah...apa lagi melantak la sampai kenyang.sekali sahur konon. lagipun harganya kira murah la kan.. RM 25(nett) per person-Eat all u can... nah...apa lagi kami...eat la selagi we can eat..huhuhu...lagi tu ada peraturan plak di situ..semua yang kita ambil kena habiskan kalau tidak kena extra charge. maybe ini salah satu langkah diorang untuk mencegah pembaziran. kami apa lagi...yalah...time perut lapar semua benda kami ambil.larat habiskan atau tidak..itu belakang kira. at last bila perut sudah kenyang tapi makanan still ada...what to do..berusaha jugak la habiskan. sudahnya...lepas kenyang semua diam.semua melayan perasaan masing2.

~balik rumah dalam kul 11...rehat2kan minda dan perut...jam 12 aku tidur...(gila rina..kalau hari2 gini...orang posa kurus...ko posa tambah gemuk..huahauahuaua)








nota kaki tangan dan mulut: sekarang ni jam 5.39am 12 sept 2009. aku masih belum tidur disebabkan panahan cocoa collagen. serius cakap..rasa dia memang sedap...kopi+koko...

No comments:

Post a Comment