02 September 2009

...my new nephew...

Mikail Zahin Muqri bin Mohd. Ali

itu la nama yang di beri oleh mama' budak kecik ni. aku pun nda tau atas dasar apa kazen aku kasi nama anaknya begitu panjang. tapi yang aku tau itu adalah nama budak2 zaman sekarang. kalau nda 3 perkataan nda sah. tengok nama kami dulu2...paling panjang pun 2. nda susah cikgu mau menyebut. panjang2 ni nanti susah cikgu memanggil.satu lagi kalau panjang2 ni nanti dalam kad pengenalan nda muat...lagi la orang2 pendaftaran tu kasih pendek suka hati diorg. nah ambik ko...kan senang kalau kasi nama Mohd. Merdeka ka.. Ahmad Ramadhan ka..hikhik...itu cadangan makcik2 aku memandangkan ci comel yang lahir dengan berat 4 kg ini lahir pada 30 Ogos 2009 bersaman 9 Ramadhan. hikhikhikhik.... ada lagi satu paling lawak bila kazen aku mau kasi nama baby tu ISMAMIL...konon2 mau sama dengan nama pakciknya. mengada2.


Apapun..bertambah lagi anggota keluarga Arwah Hj. Salim. Perghh...makin banyak duit angpau kena sedia. Nasib ada dua lagi masih dalam perut ibu masing2. Kalau ndak...mampus gue...hikhikhik....
Apapun...Selamat datang kedunia wahai nephew ku...








Nota kaki tangan dan mulut:hikhik..sekarang ni total anak buah aku sebelah mama' aku ada 4 + 2 dalam perut....anak aku?? tunggu...lambat lagi...

No comments:

Post a Comment