05 September 2009

...14 & 15 ramadhan...

14 Ramadhan (4 sept 2009)


~ermm...hari jumaat...macam nda ada apa yang menarik. kehidupan seperti biasa2 jak
~hurrm...aku mula terasa ingin berputus asa....berputus asa dengan hubungan yang ada sekarang ni..



15 Ramadhan (5 sept 2009)


~hari sabtu... kehidupan bermula seperti biasa
~disebabkan aku bangun awal dan aku malas mau p kerja awal2 sebab hari ni hari sabtu... so aku dengan nda tau malu telah mencuba shawl baru sebelum p kerja..huhuhu...(mmg itu kerja aku kan..suka try2 baju and shawl.)

~sebenarnya aku ada 3 shawl baru..baru sampai. aku beli dengan si Julijan. kawan aku masa sekolah rendah.
~kerja seperti biasa..main game memanjang
~balik rumah dalam jam 1.
~online..chatting sampai aku terlupa aku belum solat zohor.time tu sudah jam 3.10p.m. apa lagi melompat aku dari kerusi terus p ambil wudhu. sudahnya baru dua rakaat aku solat zohor sudah azan asar. alpa gara2 online. berdosanya aku kan. tapi aku nda sengaja.lainla kalau aku sengajakan.....
~dalam jam 4 aku berhenti online. aku lepak2 di ruang tamu. tiba2 ada mms masuk. kazen aku kirimkan gambar anak dia yang masuk wad sebab kena penyakit kuning. biasalah kan kalau baby baru lahir ni. banyak masalah.


comel plak si mika begini...

geram aku tengok pipinya bah. tunggu ko hari raya kalau ko balik...habis la ko Mika makcikmu ni akan kerja kan ko sampai menangis...

~kan dalam entri aku pagi tadi time di opis aku cakap aku ada majlis berbuka puasa di balai raya... taraaaa...ini antara gambar2 yang sempat aku ambil...


huhu..yang pasti gambar aku mesti ada...

kanak2 tadika bersama ibu mereka

Pengerusi Tadika Kemas Tg Batu Tengah sedang berucap
Antara makanan utama adalah NASI BERIYANI...sedap gilak...

ada jugak yang bawak burasak...tapi mau makan ngn apa..belum raya bah ni...

Antara kuih muih yang ada
~ actually makanan yang ada sebenarnya hasil sumbangan ibu bapa budak2 tadika sendiri.sebab tu banyak makanan kecuali Nasi Beriyani dan mee goreng tu di tempah khas.
~dan sekarang ni aku tengah online lagi malas mau kluar walaupun malam ni malam minggu...tapi nda tau la kalau malam sikit. manatau datang sewelku mau belepak di luar...




nota kaki tangan dan mulut: masa berlalu dengan pantas sampaikan aku hampir nda sedar yang puasa sudah masuk hari yang ke 15 hari ni...

2 comments:

  1. Rina, shawl tu apa? tudung ka? Hahaha sorry aku nda tau bab2 bgini :D

    Pnya sdap tu makanan astagaaa beliur aku sudala feveretku nasi briyani *nyum2*

    ReplyDelete
  2. shawl tu adalah tudung@selendag..hikhik...

    iya...tapi ko tgk jugak kan ramai org..jadi kami makan ala2 kadar jak...hikhikhik

    ReplyDelete