16 September 2009

...it's over!!!...

Yeah!!!semua sudah berlalu...semua sudah hanya tinggal kenangan.tiada apa yang perlu di sedihkan(frankly speak...sedih sikit..tapi cam lama sudah aku sedih2 kan..jadi sekarang ni nda berapa terasa sudah)...apa yang berlaku mungkin yang terbaik buat aku dan dia..mungkin aku silap buat keputusan terburu-buru...tapi aku yakin apa jua yang berlaku di muka bumi ini adalah takdir dari yang Maha Esa...DIA lebih tahu dan aku yakin setiap apa yang berlaku adalah yang terbaik untuk umatNYA kerana sesungguhnya DIA lebih mengetahui.Mulakan kehidupan baru dan biarkan kenangan itu menjadi chapter lama dalam kehidupan aku.



Sesungguhnya..apa jua yang berlaku 2 tahun kebelakangan ini banyak mengajar aku untuk menjadi wanita yang kuat dan tabah. dan perkara yang paling penting aku pelajari adalah....



JANGAN TERLALU SAYANGKAN ORANG YANG BELUM TENTU DAPAT SAYANG KITA SEPERTI MANA KITA SAYANG MEREKA... V(**)V PEACE!!!







nota kaki tangan dan mulut: 2 tahun yang sangat menyeksakan...i miss my old life...