31 August 2009

...7,8,9 dan 10 ramadhan...

7 Ramadhan (28/08/09)

~ 7 Ramadhan adalah hari jumaat lepas. aku pun ndk berapa ingat aku buat apa.tapi yang pasti hari berjalan seperti biasa.
~ Jiwa kacau...




8 Ramadhan(29/08/09)

~ aku p opis jam 8.30 balik jam 10 sebab madam besar bawak p bandar.
~hari yang amat memenatkan sebab p bershopping di bawah terik matahari.
~sampai rumah lebih kurang jam 1 lebih
~sampai rumah aku terus online dan check aku punya posto2.
~ yes..sudah masuk dalam peti pos.
~jam 2 aku terus p pejabat pos.excited.
~ Taraaaaaaa..... ini la shawls baru...
~nekad..lepas ni xmau beli shawls lagi...(lepas raya ndak tau la pulak kan...)




9 Ramadhan(30/08/09)
~ kul 10 lebih pegi meround bersama geng keras.
~ si lason cari tube untuk baju raya..
~aku sempat survey2 kasut raya...tapi cam ayam jak semua..
~balik rumah dalam kul 2 lbh
~perghhh...penat gilak...
~kul 3 lebih pergi beli kuih untuk berbuka
~lepas tu terus p apot ambil bapak tersayang
~malam jam 10 lepak @ kayu manis...konon2 mau celebrate Merdeka
~celebrate apa kalau ndak da celebration..hahaha...yang ada cuma bunyi hon2 kereta. pak polisi pun releks jak tgk gelagat anak2 muda menyambut Merdeka.
~jam 1 balik rumah sebab di bandar pun bosan sebab ndak da benda yang menarik
~bawah ni beberapa gmbr time kami d kayu manis...




10 Ramadhan (31/08/09)
~ MERDEKA!!!MERDEKA!!MERDEKA!!!
~aku ingin memerdekakan diri aku dari segala permasalahan yang membelenggu...
~temankan mamaku p salon...
~gilak penat..
~lepak di rumah sampai petang
~solat terawih selepas hampir seminggu ndak pigi.
~ jam 10 konon mau p lepak kedai abang botak. sekalinya diorg mau p main futsal lagi. so pergi tgk kawan2 main futsal(serius kalau Mr. Bucuk tau aku p tgk orang main futsal kompom kena marah)...
~si bech bgtau jumpa seseorang...seseorang di masa silam aku. apapun...Mr.A...aku sentiasa mendoakan kegembiraan kamu. apa yang berlaku antara kita sudah ketentuan Ilahi. aku redha.Mungkin ini yang terbaik buat kita berdua...
~lepas jak diorg habis main lebih kurang jam 11 tetiba hujan. diorg p lepak di singgah selalu tapi aku malas join sebab hujan lebat. aku hantar diorg jak pastu aku balik sendiri..
~konon2 mau layan mafia tapi disebabkan hujan..brodben taik ni buat hal..
~jam 12 aku selamat tidur....








Nota kaki tangan dan mulut: entri ini baru selesai jam 4.39 pm 1 sept 2009...huhuhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment