13 August 2009

...asal ada entri...

kuikuikui...aku pun sebenarnya nda tau apa tujuan aku buat entri ni..sekadar untuk memenuhi keperluan harian blog aku kali kan. sebab kebelakangan ini aku nda ada p mana2...jadi nda ada benda yang aku mau jadikan sebagai bahan blog aku.tp aku mau jugak post entri(entah la..dulu pun kalau aku nda p mana2 ada jak idea aku..sekarang ni idea kurang..ndatau mana perginya idea2 aku yang bernas seperti dahulu kala).

erm...aku rasa aku ni memang ular sawa sebab pas makan jak aku tertidur.(patutla gemuk... kuikui - aku sedar diri ok). apa tidaknya..semalam si Lason kuar ngn parents aku p beli durian .lain kepingin budak ni...durian...pergh!!!(aku kurang sikit kalau durian ni.kalau buat bubur baru aku makan)..mcm beminggu sudah dia mengidam...sudahlah susah mau di dapat.dulu bnyk jual di tepi jalan mau p apot tu tapi masa yang dulu dia mau tu time tu ada Bro Jason sekali ,bapakku cakap bro Jason alah durian so nda jadi beli.konon2 mau cari di bandar sekali nda ada.sekali semalam dibelikan jugak dia...PERGHH!!! kaya tu penjual durian oo..sebijik RM 30... gilak.. kalau di semenanjung aku rasa RM 10 3 biji... ni la satu kekurangan di Sabah ni.durian nda semeriah di semenanjung(fuhhh!!!nasib durian bukan fave aku).aku kan nda ikut sebab malas mau tukar baju,jadi aku mintak diorg tapaukan aku ketiau basah seafood.sekali datang ketiau goreng basah plak...bikin panas...sudalah aku lapar gilak time tu. tapi aku bantai jugak la kasi habis. pas makan tu aku masuk bilik. tapi before masuk bilik tu aku ada buat super power kacip fatimah- KOPI!! konon2 aku nda mau tidur la.kan pas makan nda bagus tidur (macam bagus). so aku teruskan la online. main farmtown. dan aku ndak sedar bila masa ak tidur.yang aku sedar..aku terbangun kul 2 pagi(kurang ajar punya kopi...nda berfungsi langsung). masa tu laptop masih on tapi tenet terDC...sekali aku online balik aku dpt offline msg dari kak long a.k.a feela a.k.a bini amer. pastu kami berchit-chat-chut. pasal gosip ini..gosip itu.. tapi best jugak ada kak long sebab aku bosan pagi2 buta tu ndada orang online. nasib kak long yang tinggal di kota London tu ada online. tu pun dia ckp time tu sana sudah malam. kami berhenti time nasik yang dia tanak sudah masak. aku nda sure jam berapa aku tidur balik..nda silap 5 lebih. perghh..aku sudah mula balik tidur pagi2 buta ni.patutlah sang jerawat mula menular ke seluruh wajahku. yang pastinya bila sang jerawat mula keluar.. mamaku mesti bising "na..tgk tu jerawat.kotornya muka".. aduh....masalah ni... aku malas betul di tegur kalau muka aku ada jerawat bah...tapi apa boleh buat...pagi2 buta tu syok online wei...sunyi jak..( kan bagus kalau aku buat solat hajat atau solat2 sunat yang sewaktu dengannaya...hikhikhik)...
*
*
*
(papan kekunci terbiar)
*
*
*
erm....percaya ka nda...time ni aku sudah hilang idea sebab baru sebentar tadi aku pergi membuang sisa2 kehidupan. ini mesti kes idea aku terbuang sekali.



nota kaki tangan dan mulut: kompom ini entri tergantung...

No comments:

Post a Comment