16 August 2009

...trying to forget...

sekarang ni actually aku tengah berusaha melupakan sesuatu.eh..boleh ka aku cakap benda yang aku mau lupakan ni sebagai sesuatu. yess...mebe sesuatu yang sesuai yang tidak akan menimbulkan persoalan.ermm....ini masuk hari kedua.kemarin hari pertama dan aku berjaya melupakannya(walaupun kadang2 aku teringat jugak).dan semoga hari ini aku berjaya menempuhinya lagi... AMIN!!!




gambar ini hiasan semata2. aku edit sbb td aku bosan.lagipun lain plak entri tanpa pic kan





Will you miss me when i'm gone?
Have you truly heard my heart's song?
I wonder if i'm removed from this space...
How quickly would i be replaced?
Replaced in your life, and in your heart...
Was i truly there from the start?
People come and people go..
In and out of life's flow.
Some stay short, some stay longer...
Those are the ones who are stronger.
I've fought a good fight...
The battle's done...
Will you miss me when i'm gone?
by joyc5







nota kaki tangan dan mulut:aku tidak perlukan kau dalam hidup aku seperti mana kau tidak perlukan aku....

No comments:

Post a Comment