17 August 2009

...hidup...

KEHIDUPAN...kadang2 sukar untuk dimengertikan.sukar untuk ditafsirkan.kita manusia hanya mampu merancang itu dan ini... tapi yang menentukan...tetap ALLAH yang satu.memanglah orang yang berusaha itu pasti akan di bantu oleh Allah. tapi kalau sudah tertulis dalam takdir kehidupan kita ianya bukan milik kita,berusaha sekeras mana pun tetap tidak akan berjaya. Yang pastinya kita hanya perlu yakin bahawa setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.Mungkin Allah sudah takdirkan sesuatu itu bukan milik kita sebab dia lebih tahu sesuatu itu tidak sebaik yang kita sangkakan.dan sekali lagi kita harus pasrah dengan kehendaknya.

Ya Allah..sesungguhnya aku terima ketentuanMU dengan hati terbuka dan beri aku kekuatan dan ketabahan menghadapi apa jua dugaanMU YA ALLAH.






nota kaki tangan dan mulut: entri menginsafi diri...

p/s entri ini tidak ada kaitan dengan kehidupan aku sebagai seorang single. malahan aku hepi sebab aku sudah jumpa the real ME..

No comments:

Post a Comment