07 August 2009

...it's 2.43am...

errm...macam lama sudah aku nda online smpi pagi2 buta cam gini. ndatau mimpi apa malam ni boleh pulak mata aku terbuka smpi pagi2 buta ni.dari tadi asyik main game.aku rasa aku macam hebat.sebab aku main 5 games sekali gus. barn buddy,farmtown,pet society,fish a fish ngn restaurant city.ntah hantu mana yang rasuk aku sampai aku jadi tamak mau main lima2 sekaligus. hukhukhuk....aku pun nda tau ni jam brapa mau tidur.yang pasti..aku kompom bangun lambat besok dan lambat masuk opis(macam la slalu awal selama ini)... esok jumaat kan. cepatnya masa berlalu kan...ehh..chop..chop....bukan esok..sekarang ni...hari ini.. JUMAAT kan...errmm...besok sabtu...lusa ahad...pastu isnin lagi....hari ni sudah 7 hb...nda lama lagi umat islam akan berpuasa. YEYEYE!!!....tapi..tahun ni nmpknya kurangla aku buka puasa di hotel kan...ndak macam 2 tahun sebelum ini. almost tiap malam buka puasa di hotel. macam semua hotel di kk tu kami p. ermmm...apa boleh buat...aku sudah resign dari WCT. tapi...puasa tahun ni lagi best kali kan dari 2 tahun sebelumnya...walaupun hanya makan makan biasa(yang aku rasa beribu kali lagi sedap)...tapi...buka puasa ngn family...kan..kan... bukan maksud aku buka puasa dengan kawan sekerja nda best...tp feeling dia nda sama bah...tapi..for sure aku akan rindu berbuka puasa dengan geng2 WCT.especially Ku,Kel,Asmah,Shida,Mas dan geng2 non muslim yang slalu ikut kami buka puasa walaupun diorg ndak puasa punnnnnn. Buat En.Shahrul... orang sudah kurang...apa lagi...bantai la sub-con habis2an....hikhikhik.....
ermm...tetiba teringat zaman2 berbuka puasa FREE bersama geng2 WCT..


Yang ini tahun 2007. time ni kami makan di Le Meridian.baru gaji nda silap.owh ya...time ni la satu2nya kami buka di hotel pakai duit sendiri.masa ni kak fizah masih lagi di KKIA before dia transfer p Dubai.

Time ni pun 2007. Yang ini kami makan d Shangri La Hotel Tanjung Aru. time ni IR Enginering yang sponsor(eh..aku ni main hantam jak..betulka jugak nama companynya IR Engineering..pandai2..lupa bah...) L-R:Mr.Wong(Construction Manager),Harry Michael (M&E Engineer) and me.


Yang ini kalau aku ndak silap, PD belanja buka puasa di Le Meridian puasa 2008. tapi yang lucunya,time ni PD semangat betul mau buka puasa di sini sebab dia mau kalahkan GU yang konon2 belanja PMC buka puasa di Promenade padahalnya GU adakan jamuan buka puasa di opis PMC jak. yang untung kami...makan free...(sila abaikan gambar orang yang tidak dikehendaki itu)


menyempat lagi si G ni...

Yang ini pulak kalau ndak silap IR jugak yang belanja. tahun 2008 diorg belanja di Le Meridian pulak. ala apa peduli, IR company besar bah.hikhik. (aku ngn abg razak)

Inilah orang yang bertanggung jawab mengepau sub-con2 untuk belanja berbuka puasa di hotel2.hikhik..tahun ni berusaha lebih keras lagi ya En.Shahrul...pau habis2an...(sila abaiakan rupa aku yang kekenyangan itu)

Kegembiraan dapat makan free....(sila abaikan gmbr orang yang tidak dikehendaki itu)




apapun...tahun ini puasa aku lebih besttt...walaupun bukan makan di hotel2 mewah...tapi aku berbuka bersama family...YAHOOOOO!!!





nota kaki tangan dan mulut: gambar2 ini adalah hasil dari curian aku dari photo album di FB dan Frenster. aku xtau mana hardisk aku...ada gmbr yang tidak sepatutnya aku tunjukkan muka mereka di dalam blog ini.tp...apa boleh buat..gambar2 ini hanya hiasan semata2..

No comments:

Post a Comment