25 August 2009

...4 ramadhan part 2...

-tadi petang pegi fujimart beli nasi kuning tamrin

-lepas tu pegi bazar di sabindo plaza.si lason pegi beli karipap di sana. karipap best sebab dia goreng time di bazar tu jugak.

-aku hanya tunggu di kereta (sempat lagi ambil pic sendiri)

-lepas tu pegi beli kuih lagi di gerai si kamal...

-lepas tu kami p guardian

aku beli ini....

ini...( baru mau try...harap2 ngam ngan kulit aku...murah jak..buat apa barang mahal kalau ndak ngam di muka kan...)

ini....(bulan puasa...so kena perlu pelembap..yang lama sudah habis...)



-Lepas tu balik rumah aku terpandang ini....

- di sebelah ini...


aku konpius...kenapa ada dua2 di situ....

- OHHHH TIDAKKK!!! WAHAI BAPAKU YANG DICINTAI.. SEMPENA BULAN RAMADHAN YANG MULIA INI APA KATA SEDEKAHKAN THAT I-POD TO ME..PLS..PLS..PLS...









nota kaki tangan dan mulut:sebenarnya aku ndak tau mau buat entri apa pasal ramadhan ke 4 ni sbb aku....aku...(malas la mau bgtau..)

No comments:

Post a Comment