17 August 2009

...hidup baru...

Bersempena dengan permulaan kehidupan baru(yang aku sukai ini), aku nekad.. aku mau berusaha bersungguh2 untuk jaga company bapak aku ini dengan bersungguh2. niat untuk sambung master terpaksa aku lupakan kerana aku sebenarnya nda minat pun mau sambung study.so aku decide aku mau berbisnes sahaja.aku mau make sure my dad proud to have a daughter like me. I'll prove it. lepas ni nda ada lagi main cinta selagi aku belum berjaya. Insyallah. Semoga aku kuat hadapi hidup ini. Langkah aku selepas ini adalah untuk ambil lesen kontraktor atas nama aku sendiri..Yes... aku sudah beraura2 mau pergi ambil lesen. tengoklah lesen apa yang layak dengan kelulusan aku. Semoga aku berjaya...



Kenangan....rindu plak zaman belajar(hiasan semata2)


HIDUP RINA!!!!



nota kaki tangan dan mulut:aku mau cepat kaya jugak macam EDA...hahahaaha

No comments:

Post a Comment