27 August 2009

...6 ramadhan...

Hari ini aku pakai cardigan sebab dari pagi hujan...sejuk la...


Hari ini aku macam rajin sikit.so...entri untuk 6 ramadhan di awalkan. hihihi...biasanya esoknya baru aku update.mau tau kenapa...sebab baru hari ini perut aku kurang sakit. dan ini adalah hari ke 3 aku nda puasa.OPPSS....terlebih sudah.even aku nda boleh puasa tapi aku macam orang puasa. time berbuka baru makan. biasalah bah kan. kita ni orang islam. mesti saling menghormati.

Pagi tadi nda da apa yang menarik.Puasa seperti biasa. cuma hari ni kami berbuka puasa bertiga. aku,lason ngn mamaku. bapaku p kk ada undangan buka puasa SLDB.biasalah orang bisnes kan.
Makanan berbuka puasa pun biasa2 jak. Nasi goreng ngn popiah. dua2 mamaku yang masak. no pic sebab aku malas ambil gambar. hihi...





tapi ada satu pic aku mau share lagi di sini...






TARAAA!!!






yes...ini adalah hadiah dari my brothers Ku & Kelzed dari WCT time aku konvo...saja ambil pic ni. pg tadi kemas bilik tetiba tergerak hati mau ambil pic..tiba2 terasa ingin menghantar en. katak ini pegi dobi....






nota kaki tangan dan mulut:sangat bosan kerana tidak dapat pergi terawih...

No comments:

Post a Comment