25 August 2009

...rindu dengan KKIA...

aku nda peduli kalau orang cakap aku nda da idea untuk post entri atau apa...lantak la.aku peduli apa. tapi beginila cara aku melepaskan kerinduan aku. so aku nda pedulilah berapa kali pun aku post entri pasal kerinduan aku terhadap sesiapa pun.



tapi kali ini aku tiba2 teringat kawan2 di WCT dulu. kawan2 yang mana mereka2 ini slalu menggembirakan aku. sampaikan masa itu langsung tidak pernah rasa sunyi walaupun time tu aku single dan tidak langsung terlibat dengan dunia percintaan.



Senior yang banyak ajar aku untuk menjadi seorang QA/QC Engineer yang ganas dan garang.


M&E Engineer yang banyak ajar aku how to be a good & professional engineer...TQ bro..


Site Engineer yang jadi kawan baik aku...dan yang paling penting yang selalu kena buli ngan aku...


M&E Engineer yang rajin dan kami sama2 belajar banyak benda.seorang kawan yang banyak slalu mendengar rintihan hati aku... tq...



Civil Engineer & Technical Assistant yang menjadi teman aku wat kerja baik dan kerja jahat....


Staff2 yang banyak memberi aku pengalaman bekerja(walaupun bukan semua....sebab some of them were DAMNNNNNN!!!)







nota kaki tangan dan mulut: I MISS U GUYS!!!

No comments:

Post a Comment