18 August 2009

...kesilapanku...

setiap manusia tidak lari dari melakukan kesilapan. begitu juga aku. aku hanya manusia biasa yang tidak lari dari melakukan kesilapan. aku mengaku aku bersalah. dan aku mengaku ini bukan kali pertama.kalau nda silap aku ini kali ke 3. cuma mungkin sebelum2 ini dia masih bersabar dengan aku.tapi kali ini aku tidak tau. dan hanya dia yang tau.dan terpulang kepada dia untuk memaafkan aku atau tidak. seperti selalunya aku redha dengan apa yang berlaku dan aku terima sebagai takdir.




nota kaki tangan dan mulut: just wanna say I'm Sorry....sekarang ni terpulang dari kau..dan kau tau mana mau hubungi aku.maybe kita lebih baik merehatkan hubungan ini untuk lebih memikirkan lebih dalam tentang hubungan kita dan untuk saling memahami.

No comments:

Post a Comment