26 August 2009

...kerana kau dan aku berbeza ...

hari ini aku bangun awal.sebab?? sebabnya perut aku sakit. so aku bangun.kemas2 bilik then sekarang tengah online. I found something in FB(nda perlula aku mention apa barang)...yang pasti... that 'thing' buat aku sedar.... WE ARE DIFFERENT.TOTALLY DIFFERENT. berbeza dari semua segi. cara hidup.kehidupan.dan banyak lagi. satu yang paling ketara... AKU BUKAN ORANG KAYA. sebab itu kita tidak setaraf. aku tidak pandai untuk pakai branded things. i didnt wear ROXY, i didnt wear GUESS, i didnt wear what so called POLO, i didnt wear GUCCI... and i didnt wear those branded+bullshit things. aku hanya seorang simple . simple maybe sebab aku hanya mampu membeli barang murah. and...frankly speak... aku memang nda mampu untuk pakai all those bullshit brands.. tapi walaupun aku tidak mampu untuk pakai all those bullshit brands....tapi aku nda pernah rasa aku ni sakai or what so called Jakun.. sebab kalau pun satu hari nanti aku mampu untuk beli all those bullshit brands... aku tidak akan beli. why??? sebab aku still ingat for my future yang maybe perlukan duit aku lebih daripada all those. chop...chop..chop... apa kes mengarut ni... ok..ok... lupakan. what i wanna say is... WE ARE TOTALLY DIFFERENT... that's it.





nota kaki tangan dan mulut:aku sedar aku tidak mampu. dan aku sedar kemampuan diri. sekurang2nya... aku guna titik peluh aku untuk beli apa yang aku ada sekarang...YOO!!

p/s sebarang komen tidak akan di layan

1 comment: