08 February 2010

...KK...

Khamis lepas...aku p KK....bukan untuk jalan2..bukan jugak untuk tujuan bisnes...tujuannya adalah untuk ini...

tadaa...

Ya..tujuannya untuk ambil ni kereta...bawak balik Tawau...lama sudah ni kereta bermastautin d KK..macam mau 3-4 tahun sudah kalau ndak silap.Dulu kereta ni adik aku pakai masa study d KK..sekarang suma kami sudah ada d Tawau...so biarlah dia kembali ke tmpt asalnya...penat seh aku drive sendiri...KK-TWU...dari KK 7.45am smpi Tawau 2.30pm... hahaha...bagi seorang perempuan..aku rasa itu sudah cukup laju..sedangkan kebiasaannya 8jam..aku jadikan 6 jam lebih... huhu..sebabnya...??kemarin hari ahad..so ndak banyak kereta...jadi aku bantai 120km/h - 130km/h.... (lum cukup berani mau hentam 140..takut mamaku pengsan...)...kuikui...mamaku memang la bising sepanjang jalan..tapi apa boleh buat...that's the way i drive..hurm..pasal aku pandu laju ni...bukan jak mamaku bising...ramai org bising...pakcik2ku pun bising..haha..diorg ckp bahaya....jan risau..Insyallah..ndak da apa2...doakan jak aku ya..:D

Oh ya...ada benda aku mau share...mungkin benda ni boleh di jadikan iktibar..or pengajaran kepada kaum melayu yang malas(mostly) compare to chinese(bukan puji...tapi kenyataan... dalam apa bindag pun memang diorg ni rajin kan...).. seumur hidup aku ni...aku rasa dari umur aku kecik lagi aku selalu naik flight...tapi...buat pertama kalinya aku tgk orang habiskan masa d dalam flight orang buat cross stitch...alah yang jahit silang2 tu.... kebiasaannya... orang habiskan masa dengan baca majalah...main game...buat puzzle...dengar lagu...and mostly tidur... tapi kali ni agak pelik..dan aku yang biasanya tidur dalam flight...akhirnya menjadi penonton setia dia...aku memang tabek dengan orang2 rajin ni...(tapi masih jugak menjadi seorang yang pemalas)..hehehe.... masa mau turun tu..mau jak aku ckp ngn dia..."wa tabek lu la amoi..."...hahah..tapi suma tu cuma dalam hati jak..ndak berani aku tergur...ndak berani telampau peramah...sudahlah sepanjang flight tu aku tgk dia jahit dia pun cam ndak keruan jak sbb ada penonton setia dia..haha...

Hiasan semata2....

aku curik2 ambil gambar tu cina tgh jahit...hahahahha

Hah...igt lagi aku pernah buat entri (click here) pasal anak buah aku yang baru lahir yang namanya panjang mau mampus tu... baru2 ni aku p jumpa dia..uiks...ndak tahan..makin hensem... GERAMM!!! Last jumpa masa kawin kazen aku bulan 12 tu...sekali jumpa baru2 ni..adeii..makin menggeramkan...hihihi... bawah ni ada beberapa gambar dia..enjoy..hahaha

menjadi mangsa buli auntynya yang jahat...hahaha

COMEL!!!!


Dan sebenarnya....aku plan mau jumpa kawan2 aku masa kerja ngn WCT time aku p KK tu..tapi suma dorang busy..so ndak dapat jumpa...ndakpa la guys..panjang umur jumpa jugak... yang pasti aku rindu kamuorang..:D





Nota kaki tangan dan mulut:entah bila lagi mau p KK ni..

No comments:

Post a Comment