23 February 2010

...my new cooling pad...


hah..ambek ko...bila laptop sudah panas tahap cipan baru sibuk cari cooling pad. selama ni aku guna conventional method..iaitu menggunakan kipas dan aku letak buku bawak laptop tu... supaya ada pengudaraan.... bukan kedekut mau beli... cumanya benda ni actually menyusahkan untuk di angkut ke sana sini... tapi...aku rasa kritikal tahap dewa 19 sudah ni laptop....aku terpaksa beli jugak. bukan apa...laptop ni kalau time cuti almost 24 hrs on...hambek ko...pernah sekali charger dia rosak sebab aku on laptop 2 hari tanpa off...mebe sebab panas... almaklum... bilik aku manada air-con.. huhuhu...so..sebelum laptop ni pulak meletup baik aku beli...biar pun tengah pokai sebab belum gaji..kuikuikui....



nota kaki tangan dan mulut:kantoi tengah layan facebook time opis hour...

1 comment: