23 February 2010

...renovate rumah...


sekarang ni...rumah aku tengah kena renovate...tambah dapur...tambah bilik and besarkan ruang tamu... yang aku heran...tiap kali orang datang rumah...mesti tanya..."aik...macam ada majlis besar jak ni... si rina ka mau kawin"...HELLLOOOOO!!! mestikah ada majlis kahwin baru boleh renovate rumah...aku kawin di hotel okayy!!! (ok..ini tipu...geram punya pasal)... adei la..bapaku renovate tu dapur sebab mamaku selalu bising...dia cakap kalau kenduri susah..sempit... so bapaku renovate la kasi besar sikit.. iya la..ada rezeki lebih apa salahnya...l agi pun who cares actually rumah kami kecik ka besar... kami 4 orang jak penghuni rumah ni... buat apa besar2.. nanti buat penat jak bersihkan...tapi memandangkan mamaku seorang yang rajin... biarlah... kadang2 aku terfikir jugak... mamaku yang terlebih rajin or aku ni yang anak pemalas... sebab kadang2 mamaku ni terlebih rajin sampaikan dia sapu jalan raya depan rumah ni..sebab dia cakap banyak daun2... semak matanya memandang... kadang2 aku terfikir.. mana mamaku dapat kekuatan dan kerajinan itu ya.... but.. whatever she did.. i'm proud of her... whatever she did...she is my mom..and i love her damn much... walaupun kadang2 kami selalu gaduh... i mean..aku selau begaduh dengan my mom... yalah..aku kan keras kepala..kepala batu... hahaha.... apapun.. sorry mom..i didnt meant it...



nota kaki tangan dan mulut:lambat lagi la aku kahwin...tunggu jak kad jemputan...ndak payah sibuk2 tanya orang renovate rumah sebab aku kawin..cett!!

1 comment: