17 February 2010

...pukul 1.05am 17 febuari...

title cam apa jak kan..hahaha...tu la akibatnya kalau aku sendiri ndak tau mau buat entri pasal apa.. tapi aku mau jugak menaip2...gatal tangan malam ni...actually tadi sudah tidur... i mean.. tertidur... tapi rasa tidak selesa sebab belum cuci muka..belum berus gigi...biasalah kan..namanya pun tertidur.. means persiapan untuk tidur tu belum ada... sekarang ni everything is done...i'm ready to sleep already...tapi cam aku cakap tadi..gatal tangan mau menaip...
sebenarnya banyak benda dalam kepala otak aku ni ingin aku keluarkan...tapi itula.. aku sendiri ndak tau mau mula dari mana... banyak betul sampai aku sendiri bingung... tentang kehidupan aku.. kehidupan orang lain... kehidupan orang sekeliling aku... kehidupan orang2 yang aku sayang... kehidupan orang2 yang aku benci... kehidupan orang2 yang membenci aku.... hurrrrmmm.. ntah la...kadang2 aku percaya bila LIFE IS SO COMPLICATED... apa yang complicated... aku sendiri ndak tau.. tapi yang pasti... ya.. memang kehidupan itu sangat susah untuk difahami... untuk dimengerti... tapi itu la...(berapa banyak tapi daaa).... kalau kehidupan mendatar pun ndak best jugak... sebab semua itu yang ajar kita untuk jadi lebih dewasa...dan matang....menjadi siapa diri kita sekarang ni... macam aku jugak... pengalaman dulu mengajar aku...yang...mencintai itu tidak semestinya memiliki... kerana jodoh pertemuan itu di tangan Allah.. dia lebih tahu mana yang terbaik buat kita.... walau macam mana sekali pun kita sayangkan seseorang...tidak semestinya kita akan memiliki dia... walau macam mana sekali pun kita cintakan seseorang... kita tidak semestinya akan memiliki dia... ya...dan itu yang aku harus terima kini... dan yang pasti... aku tidak pernah menyalahkan sesiapa atas semua ini.. tidak dia... tidak jugak aku... dan yang pasti... cinta untuknya tetap ada di suatu sudut dalam hatiku walaupun kini ada insan lain yang sudah mengambil tempatnya dulu di hatiku...
hurrmmm.... nampaknya mataku pun sudah mengantuk dan aku sendiri ndak tau apa yang mengarutkan di atas... yang pasti... aku mau off laptop dan tidur... niteeezzzzzzz

No comments:

Post a Comment