17 March 2011

Kamu percaya hukum karma????

Aku percaya. Aku percaya sebab aku percaya ALLAH itu ADIL..."What goes around comes aroud" bahasa orang putihnya. Apa yang kita lakukan terhadap seseorang pasti akan terjadi kepada kita jugak kelak. Tidak kisah la samada yang baik atau yang buruk. Kalau kita buat kebaikan, pasti akan ada kebaikan yang datang kepada kita.Begitulah sebaliknya. Sebab itu, apa jua yang aku lakukan ataupun apa jua yang orang perlakukan pada aku aku terima seadanya.Sebab aku yakin semua itu akan ada pembalasannya. Dan entri ini aku tujukan khas buat someone yang pernah hadir dalam hidup aku dan kini bukanlah siapa-siapa dengan ucapan...
Sampai mati pun aku tidak akan halalkan semua itu.Dan atas nama ALLAH...selagi semuanya tidak berbayar, seluruh keturunan kau tidak akan selamat. Dan terima kasih kerana pernah memberi pengalaman yang pahit pada aku.Sekurang-kurangnya dengan perbuatan kau itu aku sekarang telah menjumpai seseorang yang betul-betul ikhlas.

P/S tiba-tiba emosi bila mengenangkan kenangan! KENANGAN..kadang-kadang menyakitkan tapi bisa menjadi penguat semangat untuk kita terus mara kehadapan.

No comments:

Post a Comment