15 March 2011

Otromen dan Tsunami


Hurmm...Apa kaitan Otromen dengan Tsunami di Jepun???? aduh...ni yang buat aku marah ni bila Otromen disalahkan bila tsunami melanda Jepun. Sampaikan Berita Harian sebagai salah satu akbar terbesar di Malaysia mempermainkan Otromen yang konon-kononnya lari bila Tsunami datang.WOI!! KAMU TAU KA TU TSUNAMI BENCANA ALAM...TIADA KAITAN DENGAN KELUARGA OTROMEN.ADA FAHAM!!! 

Apa yang boleh aku cakap di sini...semua kejadian yang berlaku...pasti ada sebab dan hikmahnya. Bukan tidak kasihan dengan mangsa-mangsa Tsunami di Jepun tapi bila difikir-fikirkan semula... KENAPA??? KENAPA??? Kenapa bencana alam tu berlaku di sana...mesti ada sebab kan?? 

JEPUN...sebuah negara yang maju.Sampaikan mereka mampu mencipta robot serupa manusia.MANUSIA adalah ciptaan ALLAH. Kalau mereka berusaha mencipta sesuatu yang menyerupai ALLAH..bermakna mereka ingin melawan ALLAH. Tapi mereka LUPA yang ALLAH mampu menghapuskan mereka dalam sekelip mata.

Apa yang pasti, setiap kejadian yang berlaku pasti ada sebabnya.Apa yang mampu kita lakukan berdoa dan terus berdoa semoga MALAYSIA tidak akan mendapat musibah sedemikian...

NAUZUBILLAH MIN ZALIK.



p/s kenapa aku emosional tiba2 ni...adui!


No comments:

Post a Comment