22 March 2011

Tattoo

"Amacam tattoo baru aku????ok ka?? lawa kan?? bangga woooo ada tattoo macam ni.. pencinta otromen la katakan.."



Ayat-ayat diatas hanya mampu aku perkatakan atau suarakan hanya dalam hati or paling berani pun dalam mimpi. Jangankan buat tattoo, pegi kedai buat tattoo pun aku ndak pernah terfikir. Cumanya, aku kan konon-konon fanatik otromen, so aku g la search-search gambar otromen dari En.Google, sekali aku terjumpa ni tattoo. Pergh..lawa tu memang lawa. Tapi cuba kamu tengok tu merah-merah disekeliling tattoo tu. Aku dapat bayangkan betapa sakitnya bila kena tattoo ni. Dan aku betul-betul tidak dapat bayangkan macam mana tu orang-orang putih buat tattoo seluruh badan. 
























Aku rasa diorang ni sudah hilang deria sakit rasanya. Gila babeng la kan p cucuk-cucuk seluruh badan. Adoi.. sedangkan tercucuk jarum pun aku sudah rasa sakitnya macam mau pitam ni lagi seluruh badan.

Teringat aku ngan seorang kawan time kerja di WCT dulu,Martha nama dia. dia ni orang Iban Sarawak, awek cun gila. Dia pegi buat tattoo di kaki dia , atas tumit. Lawa memang lawa. lagi-lagi dia ni jenis perempuan suka pakai kasut gladiator shoe. Sah-sah la lawa kan.Kaki lagi panjang meruncing (ngam ka tu ayat). Tapi bukan itu yang aku mau cerita. Yang aku mau cerita ialah, aku yang rasa sakit tengok kaki dia bengkak-bengkak time datang opis. Damn man! sakit tau.Bengkak lagi tu. Entah berapa lama baru back to normal.1-2 weeks kalau aku ndak silap. Pergh..sanggup dia ooo... Tapi bila sudah pulih bengkaknya, memang lawa la tattoo tu di kaki dia. Lagi-lagi bila dia pakai skirt pendek. Cun wooo! (i miss you babe)


Apapun, biar lawa macam mana sekali pun, secebis zarah pun aku ndak pernah terifikir untuk buat tattoo. So ditegaskan disini, tattoo otromen itu bukan aku punya. (entah sapa yang bodoh ingat itu aku punya ntah)



p/s kalau betul aku buat tattoo gitu, jangankan mamaku..silap-silap en. boipren yang pancung aku dulu.

- gambar-gambar adalah ehsan en. google

No comments:

Post a Comment