15 March 2011

Ya..adik aku sudah bertunang dan akan berkahwin...SO WHAT???

Ya..so what. ada aku kesah. Aku ndak kesah pun.sikitttttttttt pun tidak. Malahan aku happy sebab aku dapat cincin free, kau ada??? (WTH Rina).. just kidding. Ya aku happy. sikit pun aku tidak rasa bersalah dan kesah. Untuk apa rasa bersalah. Rasa bersalah sebab biarkan adik aku kahwin dulu dari aku. Fuck man! Manada.Satu benda yang aku selalu ingat dalam kepala otak aku  JODOH,PERTEMUAN,AJAL,MAUT dan REZEKI semua Allah yang tentukan. So bila adik aku bagitau dia mau kawin. Aku ok. Ndak da hal. Tapi yang ada hal sekarang ni ialah orang-orang disekeliling. Sibuk fikir pasal aku kenak langkah bendul. WTH. Macam aku cakap tadi, aku lagi suka aku dapat cincin free ok. ha ha ha. Cuma kepada orang-orang di luar sana yang sibuk tanya aku bila aku mau kahwin, kamu sabar-sabar jak ya. Sila simpan duit anda banyak-banyak. Prepare untuk belikan aku hadiah time aku kahwin nanti. OK!!!!

Aku dan Ninong

Aku dan si Eka 

Single but not available

Aku rasa aku lagi adik..yahoo!! awet muda bah!

Menantu dan mertua

Hantaran 17-15 OK!

Macam mau kahwin!

CINCIN FREE!





P/S Kepada yang sibuk-sibuk tanya aku bila mau kahwin....KAMU ADA DUIT EXTRA KA?? KALAU ADA BAGI LA...BESOK JUGAK AKU KAHWIN!

No comments:

Post a Comment