20 April 2013

IKLAN KIKI e-SHOP TAWAU : Fishtail Lycra Peplum

Assalamualaikum. 



Ada sesiapa yang berminat untuk dapatkan Fishtail Lycra Peplum seperti dibawah ini atau seperti yang saya pakai warna pink itu?? Boleh dapatkannya dari KIKI eSHOP TAWAU







Material : Lycra 
Size : Free Size (fit from L to 2XL) 
Stretchable : Yes 
Thickness : Normal 
Price : RM 49

Measurement: 
Shoulder Width :37 - 46cm 
Armhole: 40cm 
Bust: 86 - 112cm 
Waist: 82 - 110cm 
Length :66 - 92cm






Ini contoh aku pakai time kawinan abang si nonong. Aku pakai skirt hijau sebab shawl aku hijau pink. Trep-trep colour blocking la. Tapi serius cakap aku rasa bergaya gila time pakai baju ni. Aku plan nanti mau tambah pearl di baju ni so raya boleh pakai lagi. (^___^)//





Love,
rinadorina bahar

No comments:

Post a Comment