25 April 2013

rinaNzam Wedding Preparation: Part - Balang Plastik Jenama Fareeda Nyata Jelita Sudah Siap YEAHH!!!

Assalamualaikum

Semalam selesai kerja-kerja untuk menyiapkan balang plastik jenama FAREEDA NYATA JELITA hasil bantuan sepupu-sepapat. Terima kasih ya wahai sepupu sepapatku. Malam ni kita rehat. Minggu depan akan ku kerah lagi tenaga kamu.





36 days untill we tie the knot. Rasa macam banyak benda belum setel, tapi bila berada dirumah rasa macam semua sudah selesai. Macam mana tu? 


Aku plan untuk berehat dari cari stock untuk KIKI e-SHOP start Mei nanti memandangkan banyak stock aku ambil bulan ini. Lagipun takut ndak terlayan kalau handle kerja kahwin dan urusan bisnes sekali gus. Nanti pas kahwin baru fikir pasal kedai. Tapi sepanjang bulan tu, kedai masih buka seperti biasa untuk jual baju-baju yang ready in stock tu. 




Love,
rinadorina bahar




p/s mood menaip aku hilang sebab si tiar ni malar becakap. Baru laju betul dia becakap. Kadang-kadang aku ndak faham dan menjadikan aku balik-balik cakap... apa?? aaa?? apa?? rasa macam aku ni pekak!

No comments:

Post a Comment