22 March 2011

SPM

Keputusan SPM keluar besok??? Wah wah wah.. Good luck ya sapa yang tengah menantinya. Bertawakal jak la. Kan sudah usaha.Ndak payah risau. Tenang jak.


Cehhhh!!!!Becakap sedap la kan.Padahal dulu time keputusan SPM mau kuar aku pun ndak boleh tidur jugak. Gila ko ndak nebesss.. 2 tahun berusaha pastinya kita mengharapkan sesuatu yang baik. Mungkin bukan yang terbaik antara yang terbaik tapi at least terbaik untuk diri kita yang sudah berusaha.


Jujur aku cakap, SPM aku ndak la gempak pun, tapi at least aku dapat buktikan pada beberapa orang cikgu, walaupun test aku selalu cam bodoh2, aku bukan fave student cikgu, aku masih boleh dapatkan keputusan yang baik untuk subjek cikgu tu. Siap dapat lebih baik dari fave student cikgu tu. Apapun terima kasih cikgu sebab beri layanan buruk pada aku, at least cikgu sudah menyuntik semangat untuk buktikan "aku punboleh buat" dalam diri aku.





P/s tetap ndak dapat lupakan cikgu fizik itu.. Erghhhhh!!!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 comment:

  1. hehe..sdh la pok..ada hikmah jgk..sbb dia bias la ko berabis mau bktikan blh score fizik..huhu

    ReplyDelete