15 April 2011

Blogger Lama

Aku masih ingat.,Dulu aku bodoh bab-bab blogging ni...(macam sekarang kau hebat...blog macam cabuk jak pun).Yang aku tau, baca blog orang. Time tu blog aku memang haprak ndak da apa-apa.Kerja aku hari-hari bongkar blog orang. Sampaikan ada beberapa blog yang aku selongkar dari first entri dia sampailah entri yang latest dia. Hah! Bunyi macam fanatik sama orang tu kan. Tapi hakikatnya TIDAK! Sampaikan aku rasa aku sudah kenal dengan orang tu lama gilak.Ini la kelebihan blog sebenarnya.

Tapi semenjak kejadian gatal tangan aku yang teramat sangat sampaikan aku terbuang dan terdelete dan ter... banyak macam ter lagi la, aku ter lost contact dengan blog-blog itu.Dan secara automatik jugak aku terlupa dengan blog-blog itu. SUMPAH aku ndak sengaja.

Tapi (berapa banyak tapi daaaa), entah syaitan apa yang merasuk minda dan kepala otak aku hari ni, tiba-tiba aku teringat dan terfikir untuk cari balik blog-blog yang aku ingat.Aku guna khidmat En. Google. Thanks Ya. I LOP U. Antaranya si Cik Vidadarisakura. Wah, nampaknya dia masi aktif lagi blogging even rasanya almost setahun aku ndak jenguk-jenguk blog dia ni. Aku suka baca entri-entri dia ni. Ringkas tapi kadang-kadang lawak.  Kedua En. Oyett ni. Tapi nampaknya dia sudah tidak aktif berblogging. Or maybe bercuti. Last entri dia adalah 22 March 2011. Maybe dia sudah kahwin sebab tu busy. Aku pun ndak tau dia tau ka ndak aku ni pembaca setia blog dia. Tapi sah-sah dia ndak kenal aku. Aku ni kan pembaca senyap. 

Apapun, aku happy dapat jumpa balik blog-blog diorang ni.


P/S Misi untuk mencari rakan blogger lama akan diteruskan!

No comments:

Post a Comment